ALUCAR baltyame lape kvadr

Alucar - Antstatai

Kilmės šalis – Suomija
http://www.alucar.com/en/alucar/

 

Alucar Oy yra Suomijos kompanija, kuri specializuojasi miškovežiams skirtų antstatų ir atramų projektavime, pardavime ir gamyboje. Siekdama iki maksimumo padidinti naudingąją miškovežių apkrovą, aukštos kokybės gaminius kompanija gamina daugiausia iš aliuminio.

Alucar Oy buvo įkurta 1984 metais ir per ketvirtį amžiaus tapo pirmaujančia miškovežių kūrimo ir gaminimo kompanija.

Alucar gaminiai ir aukšto lygio automatizuota gamyba remiasi tiksliai suprojektuotomis modulinėmis konstrukcijomis. Detalės gaminamos taip, kad jas būtų galima greitai ir lengvai surinkti ir reikėtų kuo mažiau virinti. Greitą montavimą užtikrina gerai apgalvota konstrukcija ir tikslus pagaminimas. Dėl varžtinių sujungimų atsargines dalis galima pakeisti labai greitai.

Alucar Oy priklauso Extendo Group – Švedijos kompanijai, kuri specializuojasi medienos transportavimo ir krovinių tvirtinimo srityje.

Alucar yra rinkos lyderis, užimantis didelę jos dalį Suomijoje. Maždaug 70 procentų jos apyvartos tenka eksportui. Gaminiai eksportuojami į daugiau kaip 30 šalių. Tradicinėmis kompanijos eksporto rinkomis yra Skandinavija, žemyninė Europa, Rusija ir Baltijos šalys. Gaminiai taip pat eksportuojami į Šiaurės ir Pietų Ameriką, Afriką bei Japoniją.

Sužinokite daugiau apie aliuminį …

ALUCAR presentacija 2010 ENG ...

ALUCAR bukletas ENG …

 


Apie ALUCAR miškovežinių antstatų kokybę visas pasaulis gerai žino jau trisdešimt penkis metus. ALUCAR visuomet buvo svarbu gaminius kurti kartu su klientais ir tiekėjais. Kompanija vadovaujasi principu, kad reikia užmegzti glaudžius santykius su klientu bei sukurti tarptautinį tinklą su atitinkamoje srityje dirbančiais gamintojais bei platintojais. Taikant šiuolaikinius gamybos metodus ir geriausias medžiagas, su kuriomis dirba gabus personalas, gaunami lengvi ir patvarūs gaminiai ir tai garantuoja stabilią antstatų kokybę bei užtikrina didesnes gamybines serijas.

Kadangi 70 % ALUCAR metinės produkcijos eksportuojama, todėl mes turime daug patirties su medienos  transportavimu įvairiose rinkose. Prieš projektuojant konkretų antstatą, dažniausiai reikia išsiaiškinti įstatymus, praktinius reikalavimus bei kelių būklę. Projektuodami prijungimą prie sunkvežimio, mes vadovaujamės gamintojų instrukcijomis ir naudojame specialias programas svoriui subalansuoti ir matmenims optimizuoti. Svarbiu dalyku laikomas atitikimas tarptautiniams ISO kokybės bei aplinkos apsaugos standartams. Jie taip pat naudojami, kaip priemonės mūsų gamybai ir kokybei įvertinti bei sustiprinti.

Kėbulo projektavimas visuomet prasideda nuo derybų su klientu ir įsiklausymo į jo poreikius. Mums dirba daugybė specialistų, kurie užsiima projektavimu, pardavimu, gamyba ir montavimu. Konkrečių sunkvežimių važiuoklių brėžinių ir įrangos mes ieškome sunkvežimių gamintojų kėbulų gaminimo interneto svetainėse. Kartu su klientu mes nustatome kroviniui skirtą erdvę, sunkvežimio ilgį, galinę iškyšą, priekabos prijungimo vietą, krano tvirtinimo tipą, apsauginės sienos tipą ir t. t. . Siekiant užtikrinti geriausią funkcionalumą ir sunkvežimio bei antstato tvirtumą, viso projektavimo proceso metu laikomasi kėbulo gamintojo instrukcijų. Remdamiesi savo patirtimi, mes taip pat duodame patarimus. Nustačius matmenis, laikas imtis priedų. Galima pasirinkti įvairias atramas, krovinio tvirtinimo įrangą, skydus, smėlio dėžes, apkrovos skirstytuvų sistemas, sparnus, darbinius žibintus ir t. t. Kad miškovežis būtų funkcionalus, labai svarbu suprojektuoti efektyvią hidraulinę sistemą. Suderinant sunkvežimio GTV, siurblį, hidraulines linijas ir kraną, jūs galite pasikliauti mūsų patirtimi. Visą korespondenciją su tiksliais brėžiniais, pakeitimais ir patvirtinimais galima lengvai persiųsti elektroniniu paštu. Automobiliai visuomet gaminami, laikantis kliento pageidavimų!

Mūsų porėmiai gaminami iš specialaus aliuminio lydinio profilio. Profilio privalumas yra jo standumas ir įvairių detalių prijungimas varžtais. Tvirtinimo kiaurymes pagrindiniuose porėmio profiliuose išgręžia ir juos pagal krovinio ilgį supjausto kompiuterio valdomas robotas. Siekiant gauti tikslius rezultatus, programavimo metu naudojami sunkvežimių gamintojų brėžiniai su matmenimis.

Kai kurių markių sunkvežimiuose, jų priekyje važiuoklė yra išlenkta. Porėmis turi atitikti sunkvežimio rėmo formą. Kad porėmis būtų išlenktas milimetrų tikslumu, Alucar naudoja kompiuteriu valdomą hidraulinę lankstymo mašiną.

Lankstymo mašina dirba spausdama, todėl nereikia įkaitinti medžiagos. Taip išlaikomos pradinės medžiagos savybės. Šis procesas pagerina kokybę ir žymiai prailgina porėmių tarnavimo laiką.

Po lankstymo porėmis surenkamas, panaudojant brėžinį su matmenimis. Surinkus porėmį, jį galima sumontuoti. Kadangi gamybos metu mes naudojame sunkvežimio gamintojo brėžinius su matmenimis, tai visos detalės atsiranda tiksliai joms skirtose vietose. Taip galime sumažinti gamybinio ciklo trukmę.

Alucar porėmis surenkamas, naudojant profilius ir varžtinius sujungimus. Taikydami šį metodą, montavimo metu galime išvengti svirinimo ir dujinio pjovimo. Todėl visos jungtys yra lanksčios ir dėl to porėmis tampa patvarus ir lengviau surenkamas. Atsiradus gedimams, galima pristatyti orogimalą atitinkantį, iš anksto išgręžtą porėmio profilį. Viskas ką turime žinoti, yra sunkvežimio važiuoklės numeris.

Surinkimo ceche vienu metu galime surinkinėti iki 5 sunkvežimių. Mes surenkame savo pačių suprojektuotus gaminius, kuriuos išbandė ir pagamino mūsų pasirinkti tiekėjai.

Mes turime ilgą miškovežiams skirtų hidraulinių įrenginių surinkimo patirtį. Mes naudojame tik gera kokybe pasižyminčių markių hidraulines dalis bei komponentus ir žinome, kad jie veiks gerai. Savo sandėlyje turime platų hidraulinių siurblių, jungčių, žarnų, sąvaržų ir t. t. asortimentą.

Hidraulinėse linijose naudojame tik vamzdžius su pasyvuotu paviršiumi, pearl tipo jungtis ir tvirtas sąvaržas. Dėl to linijoms reikia tik minimalios techninės priežiūros. Hidraulines žarnas gaminame patys. Todėl visą laiką išlaikoma stabili linijų ir žarnų sujungimo kokybė ir dėl to hidraulinė sistema tampa patikimesne.

Hidraulinės sistemos veikimas, prieš ją pateikiant klientui, yra išbandomas kiekviename sunkvežimyje. Mes išmatuojame sistemos slėgius ir srautą.

Visas reikiamas elektros jungtis sujungiame ir kabinoje. Todėl, kai sunkvežimis išvažiuoja iš mūsų įmonės, jis gali vykti tiesiai į darbo vietą.

Šiuolaikiškoje dažymo kameroje galime nudažyti visas mūsų atskiras dalis ir net ištisus sunkvežimių rėmus. Dažant rėmą, sunkvežimis pakeliamas ir nuimami ratai, bakai, plastikiniai gaubtai ir t. t. Dažymo kokybę taip pat patikriname ir dangos storio matavimo prietaisu.

Po kėbulo ir dažymo darbų porėmis užkeliamas ant sunkvežimio rėmo.

ALUCAR antstatas – bukletas – ENG …

Gamintojo pateikti techniniai duomenys yra indikacinio pobūdžio. ALUCAR pasilieka teisę daryti pakeitimus. Pateiktos nuotraukos  ir kiti aprašymai gali neatitikti bazinės komplektacijos specifikacijos.

PORĖMIS

Alucar aliuminio porėmis pasižymi mažu svoriu ir patvarumu. Mūsų rėmo profilio privalumu yra atsparumas vibracijoms, dėl kurio jis puikiai tinka sunkioms kelio sąlygoms.

Porėmio tvirtinimo kiaurymes profiliuočiuose pagal šabloną išgręžia kompiuteriu valdomas gręžimo robotas. Rėmo profiliuočiai taip pat supjaustomi pagal krovinio ilgį, paruošiami apsauginei sienai bei krano tvirtinimo konsolėms uždėti. Siekiant gauti tikslius rezultatus, programavimo metu naudojami sunkvežimių gamintojų brėžiniai su matmenimis. Porėmio profiliuočiams gręžti skirtą robotą užprogramuoti ir aptarnauti gali vienas žmogus.

Anoduoti porėmio profiliuočiai su aliumininiais traversais yra surenkami, panaudojant varžtinius sujungimus – visiškai be suvirinimo. Dėl šios priežasties nereikia imtis apsaugos nuo įtrūkimų priemonių ir varžtais prie rėmo galima lengvai pritvirtinti papildomus priedus.

Serijinė komponentų gamyba garantuoja stabilią kokybę ir padidina kėbulų gamybos tempą.

 

APSAUGINĖ PRIEKINĖ SIENA

Vairuotoją ir kabiną saugo stilinga ir lengva aliumininė apsauginė siena. Alucar apsauginės sienos yra atidžiai išbandytos, kad atitiktų standarto SS 2365:1978 reikalavimus. Yra du pagrindiniai jų modeliai: HD – pritaikyta sunkioms darbo sąlygoms ir ST 50 – lengva versija. Abu modeliai pagaminti iš anoduoto aliuminio dvigubų sienelių profiliuočių, kurie tarpusavyje sujungiami, panaudojant tvirtas profilių jungtis. Konstrukcija labai gerai atlaiko susidūrimus su rąstais ir jų braižymą ir ant jos nelieka įlinkimų. Apsauginės sienos prie porėmio tvirtinamos varžtais prijungiamomis atraminėmis gembėmis

HD tinka naudoti tada, kai medienos ryšulius prie apsauginės sienos sukrauna paties sunkvežimio kranas. ST 50 pritaikyta naudoti su terminalų sunkvežimiais ar puspriekabėmis tada, kai naudojami atskiri krautuvai. Abiejų modelių atitikimą SS standartams išsamiai patikrino nepriklausomas bandymų institutas.

Priklausomai nuo pageidavimų, abiejų modelių apsauginės sienos gali būti aprūpintos įvairių modelių griebtuvų pastatymo stovais, semtuvų gembe, integruotu įrankių laikikliu, žarnos dėklu, langu, perforacija ar net integruotais galiniais/darbiniais žibintais.

Galimi variantai:

  • HD
  • ST-50
  • su perforuota viršutine dalimi
  • su lentyma griebtuvui
  • su LED arba darbo žibintais
  • su įrankių laikikliu
  • su langu

 

KRANO TVIRTINIMO KONSOLĖ

Krano tvirtinimo konsolės gali būti montuojamos fiksuotai arba jos gali būti nuimamos. Bet kuriuo atveju jos bus pritaikytos konkrečios markės sunkvežimiui ir kranui taip, kad atitiks ir papildys važiuoklę. Naudojant nuimamąsias konsoles, galima padidinti krovinio erdvę. Krano siekis yra didesnis ir tai labai padeda, pakraunant priekabą. Be to, kraną galima atkabinti nuo sunkvežimio ir taip sumažinti jo svorį ir padidinti naudingo medienos krovinio svorį.

 

 

NUIMAMOJI PASLENKAMOJI KONSOLĖ

  • Naujas patentuotas Alucar išradimas, skirtas nuimamajam kranui montuoti.
  • Krano konsolė veikia kaip nuimamoji ir paslenkamoji.
  • Optimalus svorio pasiskirstymas sunkvežimyje, kai konsolė paslenkama pirmyn. Geresnis valdymas  ir padangoms skiriamų išlaidų sumažinimas.
  • Optimalus krovinio pasiekiamumas sunkvežimyje ir priekaboje.
  • Priklausomai nuo medienos krovinio, galima pareguliuoti krovinio erdvę.
  • Lengvesnis pasisukimas su kabinos kranu.
  • Po pakrovimo nuėmus kraną, galima padidinti naudingo medienos krovinio svorį.
  • Kraną galima naudoti ant kelių važiuoklių.
  • Krovimo patogumą ir saugą užtikrina nuolatinis hidraulinis konsolės prispaudimas ir mechaninis apsauginis fiksavimas.
  • Greitas ir lengvas nuėmimas bei uždėjimas: atjungiami apsauginiai fiksatoriai, kranas pakyla ant savo kojų ir tada atjungiamos žarnos.
  • Galima pagaminti bet kokios markės sunkvežimiui ir po to pritaikyti kitam sunkvežimiui.
  • Techniniai duomenys: Apkabas po porėmio junge priveržia 4 hidrauliniai cilindrai. Pastūmimo cilindro darbinis atstumas – 800 mm. Svoris – 280 kg. Pritaikyta montuoti kranus su 4 prijungimo taškais ir daugiausia 12 Tm. Taip pat gali būti be pastūmimo funkcijos.

 

NUIMAMOJI KRANO TVIRTINIMO KONSOLĖ
Rinkoje labiausiai paplitęs nuimamosios konsolės sprendimas. Kad kranas geriau pasiektų priekabą ir būtų patogiau pakrauti sunkvežimį, kraną galima iki 700 mm pastumti atgal. Lengvesnis pasisukimas kranų su kabina atveju. Lizdai su užveržikliais užtikrina pastovią apkrovą. Tinka iki 12 tm kranams.

 

 

 

 

FIKSUOTA KRANO TVIRTINIMO KONSOLĖ
Lengva ir patvari priemonė mažiems pakrovimo atstumams. Tinka iki 14 tm kranams.

 

 

 

 

HIDRAULIKA

Mes turime ilgalaikę miškovežiams skirtų hidraulinių komponentų montavimo ir pardavimo patirtį. Dirbdami ir bendraudami su klientais, mes įsitikinome, kad visi hidraulikos komponentai turi būti aukščiausios kokybės. Efektyvų ir priežiūros nereikalaujantį alyvos srautą užtikrina gerai užsirekomendavusių markių hidrauliniai siurbliai, pakankamo skersmens hidraulinės linijos, tinkamos rūšies žarnomis prijungtas lengvas aliumininis hidraulinis rezervuaras bei pramoninės paskirties jungtys.

Hidraulinėse linijose naudojame tik vamzdžius su pasyvuotu paviršiumi, pearl tipo jungtis ir tvirtas sąvaržas. Slėginės linijos yra 1″ dydžio, o grįžtamosios – 2″. Linijos prie važiuoklės pritvirtintos guminiais laikikliais, kurie panaikina dėl važiuoklės poveikio atsirandantį rezonansą. Dėl to linijoms reikia minimalios techninės priežiūros. Hidraulines žarnas su jau uždėtomis jungtimis gauname tiesiai iš tiekėjo. Todėl visą laiką išlaikoma stabili linijų ir žarnų sujungimo kokybė ir dėl to hidraulinė sistema tampa patikimesne.

Sunkvežimio hidraulikai prie krano prijungti, naudojame Multimax vožtuvą. Jis turi slėgio ribotuvą ir srauto neribojantį vožtuvą.
Atjungiant kraną, slėginis vožtuvas Multimax užtikrina saugumą ir tvirtumą. Privalumai:
– Dvigubuose hidrauliniuose kontūruose sutaupote iki 5 žarnų.
– Slėgines žarnas prijungus per Multimax, sumažėja pasipriešinimas srautui.
– Mažiau įkaista alyva.
– Saugus veikimas užtikrinamas ir žiemos sąlygomis.

 

MULTIMAX 2003
Dvigubas kontūras, 88 x 88 x 280 mm  .

 

 

 

 

MULTIMAX 1003
Viengubas kontūras, 88 x 88 x 190 mm

Cinkuotos hidraulinės linijos su guminiais laikikliais

 

 

 

ALIUMINIS ALYVOS REZERVUARAS

Alucar aliuminis hidraulinis rezervuaras yra specialiai pritaikytas sudėtingoms miško vežimo sąlygoms. Jis pagamintas iš jūrinio aliuminio. Kad būtų išvengta gedimų, hidraulinis siurblys turi gauti žemesnės temperatūros alyvą be oro. Rezervuaro konstrukcija yra tokia, kad alyva cirkuliuoja rezervuare ir vėsta. Cirkuliacijos metu alyvos sraute esančių oro burbuliukų kiekis sumažėja iki minimumo. Kitas aliumininio rezervuaro privalumas yra mažas jo svoris, kuris siekia 17–29 kg. Filtro našumas yra 500 l ir tai atitinka šiuolaikinių hidraulinių sistemų reikalavimus.

Jūrinis aliuminis yra standus, atsparus įtempimams ir smūgiams. Jis nerūdija ir nekoroduoja. Jis atlaiko visą natūraliomis sąlygomis susidarantį šaltį ir iki 200 °C temperatūras. Aliuminis svoris yra lygus 30 % plieno svorio.

Lengvas aliumininis hidraulinis rezervuaras gali būti įvairių dydžių ir tūrių.

 

SKERSINĖS APSAUGOS

 

SMĖLIO BARSTYMO DĖŽĖS

Jeigu ratams reikia gero sukibimo, tiesiog paspauskite mygtuką!

ALUCAR smėlio dėžės turi dideles jūsų sunkvežimiui pritaikytas talpyklas. Dėl didelės talpos, dėžę reikia užpildyti tik kartais. Kadangi iš 2 mm storio nerūdijančio plieno pagaminta dėžė turi asimetrišką konstrukciją, tai smėlis jos neužkemša. ALUCAR smėlio dėžės turi 20 A saugikliu apsaugotą 24 V variklį. Dėžės tūris yra 92 litrai. Kiekvieną dėžę galima įjungti atskiru jungikliu. Vasaros sezono metu dėžę galima lengvai nuimti.

Smėlio dėžių jums prireiks:
– važiuojant kalvomis ir vingiuotais keliais;
– pradedant važiuoti ant apledėjusio paviršiaus;
– stabdant;
– kaip profilaktinės priemonės.

Didelę talpyklą turinčioms smėlio dėžėms reikia nedaug erdvės (36 cm / 46 cm). Dėžę užpildyti reikia tik kartais. Rekomenduojamas užpildas = 4–8 mm stambumo skalda. Didesnis grūdelių dydis = mažesnės sąnaudos. Teisingai suprojektuotoje dėžėje, užpildas nesuformuoja lanko. Dėžė pagaminta iš 2 mm nerūdijančio plieno.

Šildomos smėlio dėžės

Efektyvi šildymo spiralė (150 W) neleidžia skaldai prišalti prie padavimo ritinio. Todėl nereikia naudoti brangios druskos arba glikolio. Smėlio dėžes uždėti ant sunkvežimio ar nuimti galima per kelias sekundes. Dėžė yra lengvai užpildoma. Dėžę tiesiog ištraukite ant konsolės ir užpildykite per viršų.

Smėlio dėžės tinka daugumai sunkvežimių.

 

APKROVOS PASKIRSTYTUVAS

Apkrovos paskirstymo sistema tikrai praverčia ant apledėjusių ir minkštų paviršių. Svorio perkėlimas ant antros varančiosios ašies ir trečiosios ašies pakėlimas padeda išvažiuoti minkštomis vėžėmis arba užvažiuoti apledėjusiomis įkalnėmis. Be to, pakėlus galinę ašį, sumažėja apsisukimo spindulys.

Alucar apkrovos paskirstymo sistema tinka visiems 6×4 sunkvežimiams. Sistema yra skirta 1-ai + 2-ai pavaros važiuoklei su spyruokline ir pneumatine pakaba. Pneumatinių pakabų atveju sunkvežimyje turi būti slėgio panaikinimo vožtuvas.

Daug priežasčių naudoti apkrovos skirstytuvą

1. Trūkstant erdvės, galima žymiai sumažinti apsisukimo spindulį.
2. Svorio perkėlimas ant varančiosios ašies padeda sniege ir ant ledo.
3. Taupomos padangos.
4. Tikslios, lazeriu išpjautos, detalės puikiai priglunda.
5. Sistema valdoma tik oru.
6. Dalių matmenys tokie, kad jos tiktų vienos kitoms.
7. Keičiamų ašių tvirtinimo gembių kokybė visuomet atitinka originalių dalių kokybę.
8. Apkrovos skirstytuvas tvirtai sumontuotas ant sunkvežimio važiuoklės.
9. Visavertės, priekinė ir galinė, sistemos reiškia, kad ašis pakeliama labai greitai.
10. Konstrukcija netrukdo montuoti porėmio.
11. Minimalus montažinių suvirinimo siūlių skaičius reiškia, kad išeina mažiau oro.
12. Pneumatinės Wabco dalys.
13. Tik kokybiškos elektrinės dalys.
14. Didelio našumo pneumatiniai vamzdžiai užtikrina greitą veikimą.
15. Didelis oro rezervuaras.
16. Patikimos tvirtinimo ir pagalbinės detalės.
17. Patikimas aptarnavimas po pardavimo.
18. Aiškios montavimo instrukcijos.
19. Varančioji ašis pastumiama žemyn, o galinė pakeliama.
20. Gaminama daugumai įprastinių sunkvežimių markių.
21. Taip pat tinka pneumatiniams galiniams tiltams.
22. Perparduodant sunkvežimį, lieka su juo.
23. Tai reiškia didesnę išliekamąją vertę!

 

KITI KOMPONENTAI

 

Gamintojo pateikti techniniai duomenys yra indikacinio pobūdžio. ALUCAR pasilieka teisę daryti pakeitimus. Pateiktos nuotraukos ir kiti aprašymai gali neatitikti bazinės komplektacijos specifikacijos.

XL 3-5

Iš plieno lydinių pagamintų XL 3 ir 5 serijos atramų keliamoji galia yra 7 tonos. XL atramos pritaikytos labai sudėtingoms ir sunkioms kelio sąlygoms. Mūsų patirtis rodo, kad šio modelio atramos yra saugiausiu pasirinkimu, pasižyminčiu patikimumu ir reikalaujančiu mažai priežiūros.

XL atramos gali turėti nuo 2500 iki 2850 mm ilgio kūginius statramsčius. XL 5 atramos turi teleskopinius statramsčius su plienine apatine  dalimi ir aliuminine išlendančia dalimi.

Statramsčius tame pačiame XL atramos karkase galima montuoti 2 skirtingais būdais. Nuimamuosius statramsčius galima sumontuoti, panaudojant plieninį pleištą ir varžtą arba statramstį prie atramos pagrindo galima privirinti.

XL serijos gaminamos, sujungiant naujausias suvirinimo ir plieno kokybės užtikrinimo technologijas. Kad taptų atspariais korozijai, atramų pagrindas yra nuvalomas srautiniu būdu ir padengiamas cinko gruntu bei milteliniais dažais.

XL pasižymi geriausiu rinkoje esančiu kainos ir kokybės santykiu.

 

 

TITAN 50-70-90-100

Nauja TITAN serija – dar geresnė!

  • – Anoduotas aliumininis statramstis
  • – Cinku gruntuotas plieninis pagrindas
  • – Lengvesnis ir patvaresnis atramos pagrindas
  • – Lengvesnis ir patvaresnis strypas
  • – Veržle fiksuojamas tvirtinimo kaištis

Patirties dešimtmečių paremta kokybės kontrolė

  • Mes naudojame tik aukščiausios kokybės žaliavas.
  • Aukščiausios kokybės apdaila: kad gaminiams nereikės techninės priežiūros ir jie ilgiau tarnaus, užtikrina srautiniu būdu nuvalyta ir cinko gruntu bei milteliniais dažais padengtas pagrindas ir anoduoti statramsčiai.
  • TITAN atramos pateikiamos su apkabomis, kurias yra nesudėtinga perkelti.
  • Trys skirtingi laikiklių tipai: fiksuoto, greitojo ir frikcinio tvirtinimo.

 

 

ALU 50-70-90

Aliumininės atramos garantuoja priežiūros nereikalaujantį ir ekonomišką transportavimą

Atramos pagrindas ir teleskopiniai statramsčiai yra pagaminti iš aliuminio. Abu modeliai taip pat gali būti su nekintamo ilgio statramsčiais, kurių ilgis gali siekti iki 3100 mm.

  • Savo gaminiams naudojame tik aukščiausios kokybės lydinius.
  • Anoduoti statramsčiai ir atramos pagrindas užtikrina ilgą tarnavimo laiką.
  • Ilgai tarnaujantis statramsčių ir atramos pagrindo  sutvirtinimas varžtais.
  • Mes tiekiame įvairius atramų laikiklius, kurie gali būti: fiksuoto, greitojo ir frikcinio tvirtinimo.
  • Aliumininės atramos pasižymi ekonomiškumu, nereikalauja priežiūros yra patvarios ir patikimos.

 

 

ATRAMŲ TVIRTINIMO LAIKIKLIAI

Siekiant krovinį saugiai nugabenti į paskirties vietą, labai svarbų vaidmenį vaidina atramų tvirtinimo elementai. Svarbu, kad laikikliai būtų funkcionalūs, patikimi ir lengvai naudojami. Dėl skirtingų miško žaliavos ilgių ar iš priekabos išsikišančio krovinio, atramas gali tekti pastumti į įvairias padėtis. Alucar laikiklių modeliai Fix (fiksuotas), Quick (greitasis) ir Friction (frikcinis) yra dešimtmečius trukusių eksploatacinių bandymų su klientais rezultatas.

Be to, mes turime platų specialių, atramoms skirtų, laikiklių pasirinkimą. Visi laikikliai pagaminti iš labai tvirto plieno su karštai galvanizuotu paviršiumi. Slystančios frikcinių laikiklių dalys pagamintos iš dėvėjimuisi atsparaus polietileno.

              
Fiksuotas laikiklis                 Greitasis laikiklis                  Frikcinis laikiklis

 

 

Gamintojo pateikti techniniai duomenys yra indikacinio pobūdžio. ALUCAR pasilieka teisę daryti pakeitimus. Pateiktos nuotraukos ir kiti aprašymai gali neatitikti bazinės komplektacijos specifikacijos.